Venter….

Hei alle sammen, morningcoffee camilla&sverreproject Jeg har lenge tenkt at jeg burde skrive noe her, men det har vært vanskelig å finne ord, så dette blir kort. Prosjektet pauser, men er ikke forlatt. Formkurven har desverre stupt, og derfor tenkte jeg informere om at det kan ta en stund før jeg kommer tilbake. Jeg har veldig lyst til å gjøre prosjektet ferdig. Det gleder jeg meg til! I mellomtiden, lusker jeg bare litt i kulissene….

lemoncurd camilla&sverreproject skogsbær terter camilla&sverreproject edderkopp muffin spider cupcake camilla&sverreproject gresskar pumpkin whooopie pies camilla&sverreproject Bildene er hentet fra min instagramkonto; @camillasphotos. Ønsker dere alle gode dager.

6 thoughts on “Venter….

  1. Kom over bloggen din nå, denne kommer jeg til å kose meg med! Så nydelige bilder, og det var grunnen til at jeg fant deg; bildet av Nemesis 2 kaka. Jeg brukte det bildet i en bursdagsgratulasjon på fb, men det er kanskje ikke lov? Jeg er litt grønn på sånt. Jeg kan slette meldingen, eller henvise til hvor jeg fant bildet?
    Ønsker deg GOD BEDRING!!

Leave a Reply

