Tilbake igjen :)

Hei alle sammen! Håper dere alle har hatt en fin sommer.

kaffekos Camilla&SverreProject

Jeg har ønsket å komme tilbake til bloggen en god stund, men ikke klart å få tankene ned i skriftlig form. Jeg har ikke hatt helt fri fra kakebakeprosjektet, selv om det har vært stille her på bloggen. Jeg har kost meg med litt baking og mye annen matlaging. Av kaker, er det denne enkle varianten som har vært en gjenganger: glutenfri og sukkerfri, men full av god sjokolade som tilfredstiller søtsuget. Og jeg har jobbet endel med å lykkes med en fin italiensk pizzabunn. Dersom dere er interessert, deler jeg gjerne erfaringene der, selv om det ikke er helt kakerelatert.

pizza 3 Camilla&SverreProject

Uten å skravle hull i hodet på dere, starter jeg med det siste først: Genoise! Sees i neste innlegg!

Camilla&Sverre Project foregår her. En liten hyllest til Den Store Kakeboka.
Så langt har jeg bakt disse kakene.
Du er også hjertelig velkommen til å følge kakeprosjektet mitt på
Instagram @camillasphotos og/eller Facebook

Leave a Reply

