Sverres Ostekake Med Pasjonsfrukt

En drøm av en ostekake som dukker opp her i dag. Ut fra beskrivelsen i boken, kan man forstå at den er elegant og verdig de større sammenhenger. Men den er også veldig lett, luftig, og frisk. Og likseå verdig en uhøytidlig sommerdag…. En sånn dag som du kanskje bare vil spille litt skjønn musikk, nippe til noe godt i koppen, se på barna som leker og nyte gresset med bare føtter og en impulsiv piknik i hagen. Ikke er denne spesielt vanskelig å lage heller, og jeg er ganske sikker på at den vil gjøre et comeback i favorittseksjonen her etterhvert. Men for nå; en aldri så liten bildeserie og et ønske om en deilig sommerlig søndag til alle og en hver.

Grip dagen😉

Sverre Sætre kakeprosjektet foregår her; en liten hyllest til Den Store Kakeboka. Dette innlegget er arkivert under kremkaker. Tidligere skrevet her:
     

Kakene og jeg er også å finne på Instagram: “camillasphotos”.
Følg gjerne Det store kakeprosjektet mitt på Facebook

4 thoughts on “Sverres Ostekake Med Pasjonsfrukt

    • Hah – der satt jeg nesten kaffen i halsen.😀 Du er herlig!😀 Og jeg beklager at jeg ikke har fått med meg denne kommentaren før nå. Takk snille deg. Kaken var NAM – må få laget en favorittside med oppskrift til den.😉

    • Tusen takk for så kjempehyggelig kommentar, og beklager sent svar.😉

      Ja, denne burde virkelig ligge i favorittseksjonen med oppskrift, det er jeg helt enig i. Jeg tror nok den vil ligge der en gang i fremtiden. På grunn av en veldig svingende helse, og utfordringer med å sitte foran pcen, har jeg ikke klart å fylle opp favorittseksjonen så godt som jeg håpet. Men jeg har fokus på å klare å gjennomføre prosjektet først, også kommer bloggen litt i andre rekke. Inntil videre….😉

      Ønsker deg en deilig dag!
      Camilla😀

Leave a Reply

