Tilbake på sporet

Her sitter jeg og skåler med kaffekoppen og ønsker riktig godt nytt år, godtfolk!

På tide å børste julestøv av bloggen, for selv om bloggen har ligget i julekoma, har det heldigvis blitt bakt litt. Og nå skal jeg altså prøøøve å komme i mål med prosjektet mitt.😉

Egentlig skulle jeg vel havnet i mål rundt om slutten av februar, men jeg innså i sommer at det kom til å briste. Så nå har jeg som utvidet mål , rett og slett å bare komme gjennom…. -dels med godt humør, jazz og bakeglede, men muligens ispedd slitne stressetårer og middagssultne mann og småbarn hengende i mors forkle… 😀 Jeg blir fortsatt veldig glad for kommentarer og for de som deler egne erfaringer med bakingen sin. Takk til dere som allerede bidrar med litt ekstra glede i blogghverdagen! Og tusen takk til alle som “liker” siden på facebook også! Velkommen til alle nye medlemmer.🙂

Har du noen nyttårsforsetter i år? Jeg liker så godt de som går ut på å gjøre mer av det man er glad i, fremfor å bare skulle være “flink” og streng med seg selv. Tanken om å behandle seg selv like bra, som man ville behandle sin beste venn, er en fin tanke, synes jeg. Og i år har jeg ønsker om å se mer til mine gode venner, lage masse deilig mat, leke mer og le masse. Ønsker dere alt godt!

Nå… Hopp videre til årets første innlegg: Sarah Bernhardt! On with the show!

Sverre Sætre kakeprosjektet foregår her; en liten hyllest til Den Store Kakeboka.

Klikk her for å “like” Det store kakeprosjektet Facebook

2 thoughts on “Tilbake på sporet

Leave a Reply

