Gledelig jul!

Gledelig jul alle sammen! Mye er unnagjort, og mye står igjen, men nå tar jeg og bloggen min julefri. Jeg har sett Grevinnen og Hovmesteren på tv, spist kokosmakroner, fyrstekake og drukket eggelikør. Det er jul🙂 Endelig dalte julefølelsen ned her og. Jeg ønsker alle mine lesere en riktig fredfull og god jul. Prosjektet fortsetter, om enn litt forsinket.😉 Vi sees!

Tusen takk for all støtte om pepperkakehuset vårt, vi vant ikke, men vi er glade og overveldet over alle positive tilbakemeldinger – og ganske mette på pepperkaker….

Og p.s. Det er visst et tilfelle av Murphys Law; Når jeg annonserer at noe er rett rundt hjørnet, så skjer det mye i det virkelige liv, og blogglivet må vike for en stund. Men Sarah Bernhard oppskriftenen jeg lovet, én trofast gammel familievariant, og én sukkerfri, de kommer, i mellomtiden… et lite bilde, så er kakeprosjektvarianten i alle fall dokumentert.😉

Vi sees! God jul!

 

Sverre Sætre kakeprosjektetforegår her; en liten hyllest til Den Store Kakeboka.
Nylige innlegg:
    Velkommen til Nisseby!!!    
Klikk her for å “like” Det store kakeprosjektet Facebook

Leave a Reply

