Marmorkake

Er det normalt å få sug etter marmorkake? Jeg kan ikke huske sist jeg spiste det en gang, men likevel; hver gang jeg har kikket bort på kakeboka i de siste, så hører jeg marmorkaken rope.🙂

Også er det så herlig med enkle oppskrifter som ikke krever all verden av verken tid, ingredienser eller kreativitet – og likevel blir veldig…

…veldig…

…veldig god!

Jeg måtte justere steketiden fra 30 minutter til nærmere 45 (ikke på varmluft), og det ble perfekt. Jeg tilsatte også litt vaniljekstrakt i røra, og det var deilig😉

Nå, hvis dere unnskylder meg, så har jeg en date – med min ferske marmorkake… hehe. Sees snart igjen!

Sverre Sætre prosjektet foregår her. En liten hyllest til Den Store Kakeboka. Dette innlegget er arkivert under formkaker. Likte du dette, vil du kanskje også like:
   

Klikk her for å “like” Det store kakeprosjektet Facebook

Leave a Reply

