So far, so good…

Prosjektet nærmer utrolig nok seg en tredjedels ferdig. I den anledning, samt det veldig hyggelige faktum at jeg har fått mange nye lesere. (Hyggelig å ha dere her!😀 ) Tenkte jeg ta et lite sammendrag over de fem mest populære kakene her på bloggen. Kos dere og riktig god helg!

På femteplass, og slett ikke overraskende at befinner seg på denne listen, finner vi Cupcakes! Mange som er ivrige på dette om dagen. For de som er ute etter oppskrifter og dekorasjonstips, anbefaler jeg dere å stikke innom Manuela på Passion4baking. Hun er helt rå😀. Her er link til min mest populære side om cupcakes:

…Over til neste kake. På fjerdeplass, med sitt søte indre og sitt sjarmerende utseende finner vi Marengsreder:

Jeg har også vist de frem en gang til på bloggen, ved en senere anledning:

På tredjeplass finner vi en kjempefavoritt!! Nemlig fyrstekaken!! *HURRA*

På andreplass, en sikker vinner ;)  Sjokoladekake Nemesis.

Vi begynner nærme oss den spennende nummer en…

…den kom litt overraskende på meg….

Har du gjettet den?

*Trommevivel*

fooooooooooooooor

Napoleonskaken!

Klikk på bildene for å lese mer om kakene og Det store kakeprosjektet mitt.
Sees snart!

Sverre Sætre prosjektet foregår her; det glade vanvidd av et kakeprosjekt.
Vil du bare se på bilder av alle kakene, kan du besøke sikleriet for inspirasjon.


2 thoughts on “So far, so good…

  1. Napoleonskake er jo godt da (sa kakemonsen :-)) Men jeg må si jeg er litt overrasket jeg og! Sjokoldaekake Nemesis ser heeeeeeelt fantastisk ut! *sikle* Tror jeg må bake litt jeg🙂

Leave a Reply

