Litt endringer kommer… :)

Gratulerer så mye med gårdsdagen alle sammen! Du store så utrolig hyggelig å vende tilbake til bloggen etter noen dagers fravær; 750 besøkende på en dag, er ny rekord for denne lille blogg, og jeg ønsker alle nye faste lesere hjertelig velkommen…!🙂

Slik så deler av kakebuffeten vår ut på 17. mai. Disse dukker snart opp her i tur og orden, sammen med bursdagskaker fra feiringene som har vært. Jeg har også bestemt meg for å endre litt på oppsettet på bloggen, og blant annet legge inn en favorittseksjon, der jeg vil vise ingredienslisten og fremgangsmåten i bilder for noen få utvalgte favoritter.

Beklager at det har vært stille en liten stund. Det har vært stor aktivitet på kjøkkenet (blant annet har jeg hatt stor irritasjon over en viss pavlova…. som etter fire forsøk heldigvis endte opp på godsiden), og da skorter det på bloggingen for en stund. Men så tar det seg opp nå…

Sees snart!😉

Leave a Reply

