Brownie med frukt

This slideshow requires JavaScript.

Brownie med frukt

Høres nesten sunt ut *hehe*

Denne nevner Sverre som sin favoritt, og den ble veldig god…. Jeg lagde en litt egen vri på denne. Erstattet vanlig melkesjokolade med Walters No156 (den med nøtter og chili), og utover tørkede fiken og hele mandler, tilsatte jeg pistasjenøtter og hakkede valnøtter….

Ooooooo… deilig! Må se å få investert i en ny browniepanne snart. De fleste oppskriftene viser til mindre panne enn det jeg har, hvilket nok betyr at mine kaker blir mye lavere enn de skal være. Denne skulle også stekes mye lenger enn jeg faktisk gjorde. Hvilket nok skyldes størrelse på pannen.

Sverre Sætre Prosjektet foregår her. Dette innlegget er arkivert under sjokoladekaker.
Likte du dette vil du kanskje også like:

One thought on “Brownie med frukt

  1. Pingback: Sjokoladebrød | Camilla&Sverre Project

Leave a Reply

